2013. február 8., péntek

Csörög a telefon.

Csörög a telefon, avagy hatalmas nyeremények tárháza.


Igen, csörög a telefon! Általában szombaton , vagy vasárnap délután, amikor pihenne netán az ember lánya.
Vagy este, amikor a család szokott hívni, én rohanok, és egy kedves hang megkérdezi, hogy melyik korosztályba tartozom? Én megmondom, erre a hölgy áttér az elgügyögök a z öreglánnyal stílusra: nagy meglepetés érte Őnt,mert nyert és ugye nagyon tetszik örülni. Amikor levegőt vesz megköszönöm a fáradtságát és leteszem.
Nem is ezért kezdtem írni, hiszen ezt sokan megtapasztalták már.
Itt a Neten is divat nagy jövedelemmel kecsegtető mézesmadzagokat húzgálni az orrom előtt, persze munka nélkül, csak ülsz és dől a lé. Akinek ez sikerül gratulálok neki, de én nem hiszek benne!
Szoktam válaszolni és igyekszem jólnevelten megköszönni az ajánlatot.
A napokban is kaptam egy ajánlatot.
A bevezető szöveg a klímaváltozás, az erdők kiírtása stb.
A megoldás erre, ha én befizetek -ha jól emlékszem- 100-1200 euró összeget, rosszul írtam nem befizetek, hanem befektetek, amiből őserdőt telepítünk és én figyelhetem a fám növekedését!
A fennmaradó összeget, ha jól értettem befekteti egy pénzügyi zseni.
Nekem volt erre javaslatom, hogy ültessen mindenki ott ahol tud fát, bokrot, és a pénzügyi zsenitől a kisördög.........
Na erre kaptam most választ! 

"Sajnálom, hogy ennyi rossz tapasztalatod volt az Életben, hogy
ennyire megkeseredett vagy és csak a "kisördög" motoszkál benned." 

"Sajnos sok ember még nem elég érett hozzá, hogy felfogja ennek
óriási jelentőségét és mindig mástól várja a megoldást és a segítséget,
de most végre én is tehetek valamit az ügyért és ha ezt még anyagilag
is megbecsülés övezi, hát akkor ennek baromira örülök.
Bízom abban, hogy Te is csatlakozol ehhez a nemes küldetéshez és
gondozásodba veszel, tulajdonba veszel egy őserdei fát." 

Tudatom, hogy nem vagyok megkeseredett!!
Hogy éretlen vagyok az lehet, de sajnos ezzel már nincs mit tenni, már így is fogok maradni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése