2013. június 3., hétfő

Csipkés képek

2 megjegyzés:

  1. Szia Zita !
    Csodálatosak a szerkesztéseid. Én is szeretek játszani, szeretném csak egy kicsit megtanulni ezeket a dolgokat, amelyeket , te már eléggé jól elsajátítottál. Több munkádat láttam már és mind nagyon tetszett.Egy alkalommal olvastam tőled, hogy most próbálkozol csak a képszerkesztéssel, de megvallóm őszintén , nekem már azok a próbálkozások is nagyon tetszettek és nem is tűntek annak. Bárcsak a te próbálkozásaid egy ici-pici részét is elsajátíthatnám, már akkor is meg lennék elégedve magammal.
    További jó "munkát" és kellemes délutánt kívánok szeretettel: Éva ♥
    2013. 06. 10.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Oldalt az akarsz-e játszani oldalamon próbálok segítséget nyújtani a szerkesztőknek linkekkel, ahol sok segítséget lehet találni. A Te leveled alapján megpróbálok csinálni egy kezdő ismertetést az induló lépésekről. Tudom engem is úgy indítottak el az első lépésekkel, és utána sok próbálkozással belejön az ember.
      Sok segítséget kaptam LadyJ oldaláról, Neki köszönhetem a programot is.
      Írjál nyugodtan és figyeljed az Akarsz-e játszani oldalt.

      Törlés